Netscape 4.02

Michal Choura Michal.Choura na euromise.cz
Pondělí Srpen 25 09:17:30 CEST 1997

On Sun, 24 Aug 1997, David Pasek wrote:

> Stahnul jsem si Netscape Communicator 4.02 pro linux.
> Mam RadHat 4.2.
>
> to neco dela a pak to vypise 'Bus Error'.
>
> cdave na idc.cz

Asi pred tydnem jsem si znovu hral s Netscapem a zjistil jsem, ze je velmi
citlivy i na delku a/nebo (nevim co z toho) obsah promenne PATH... Proto
si do skriptu, ktery spousti netscapa, jeste pridejte neco jako
export PATH=/bin:/usr/bin
Me od te doby netscape alespn trosku chodi...

Pokud jeste nemate na spousteni netscapa skript, kouknete se do archivu,
probira se to tu tak dvakrat tydne.

	Michal Choura

|Michal Choura,             e-mail: Michal.Choura na euromise.cz   |
|WWW  &  Unix                www:  http://www.euromise.cz/      |
|Administrator                         EuroMise Center          |