virtual interface

Radek Vybiral Radek.Vybiral.fei na vsb.cz
Pondělí Srpen 25 22:50:49 CEST 1997

On Mon, 25 Aug 1997, Jan Rusnak wrote:

> Zdravim,
>
> Existuje v Linuxe moznost vytvorenia virtualneho interface?.
> Mam jednu kartu eth0, a potreboval by som aby mal pocitac viacej IP adries
> a kazda
> bude pre samostatnu domenu (virtualne www pod apache httpd).

Budu asi trochu kriticky, mozna je Jan Rusnak zacatecnik, ale stejne bych
se k takovymto problemum stavel asi takto:

Jestlize se nedozvim nic z Linuxu primo, pak zkusim projit FAQ o Apache
serveru, kdyz i to selze, pak davam ruzne dotazy Altaviste, ci jinemu
vyhledavaci. Urcite narazim na jine zajimave informace, ktere me mohou
pomoci pri jinych problemech. Podle me se odbornikem stava ten, co
si neustale rozsiruje obor znalosti nejen primo, ale i neprimo. Takovy vykrik
do konference je vlastnosti BFU (viz Netmag magazin).
Na priklade mohu uvest, ze se me nekdo zeptal, jestli se neda v Linuxu
omezit provoz na Ethernetu na nejakou mensi kapacitu. Po zadani klicovych
slov "traffic", "limit" "ethernet" a pul hodinky hledani jsem dosel az k
driveru "shapper", coz je presne to, co jsem hledal. Samozrejme je
konference od toho, abych se pri nezdaru podelil o svuj postup a vetsinou
nekdo jiz neco podobneho resil.

P.S. Tento e-mail je ciste osobni nazor, je urcite off-topic a take ho
pisu za uplneho vedra, polemiky proto primo na me.

R.V.

| Radek Vybiral				             Radek.Vybiral na vsb.cz |
| Student of Technical University of Ostrava    http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
|     NEW!  Cache on VSB-TU		           http://cache.osanet.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |