Zamykani souboru v PERLu

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Úterý Srpen 26 15:05:16 CEST 1997

> vytvorit skript, ktery ma zamknout urcity soubor pro zapis, potom s
nim neco
> provest a zase ho odemknout. Samotne zamykani jsem si vyresil (pres
> vytvareni, mazani a kontrolu existence souboru), ale potrebuju vyresit
> problem, co se stane, kdyz k tomuhle souboru budou pristupovat dva najednou
> (presne v tom samem okamziku). Jde mi o to, ze si jeden zkontroluje, ze
> zamykaci soubor neexistuje, ale nez ho staci vytvorit, tak ho vytvori ten
> druhy. Jak mam osetrit tohle?

No myslim, ze nejlepsi je zalozit volanim jadra symbolicky link, ktery
ukazuje nekam (treba na IP adresu stroje jako to dela Netscape)

Tohle je jedno volani jadra a selze pokud je jiz link zalozen - myslim,
ze je to vcelku standartni metoda vyuzivana v Unix-ech a je mnohem
pohodovejsi
nez si hrat s nejakymi "flock-y" "semafory" aj.

--
  There are no significant bugs in our released software   Bill