Posledni prispevky a uroven

Úterý Srpen 26 20:09:28 CEST 1997

Dobry den,

prave jsem smazal nekolik prispevku, protoze dle meho nazoru nerespektuji
Meta-FAQ konference linux na muni.cz. Prosim vsechny ucastniky, aby peclive
volili subjekt a vyvarovali se negativnim slovum - viz Meta-FAQ na URL:

Priklad: Re: Tuhnutie URGENT.
                      ^^^^^^^
Pripominam tez posledni thread, ktery se venoval Wordu a mel v subjektu
neco o okolnich pocitacich.

Jsem si vedom vlastnich omylu, a prave proto bych rad poprosil vsechny
ucastniky o vetsi pozornost pri prispivani do teto (podle mne kvalitni)
konference. Slibuji, ze se na zitra lepe vyspim :-)

                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution
                        See: http://www.spsselib.hiedu.cz/monkey/