kerneld problem

Ondra Suchy suchy na mbox.vol.cz
Úterý Srpen 26 20:05:26 CEST 1997

Zdravim.
Mam nasledujici problem:

Na svem pocitaci (Linux, Slackware 3.0, jadro puvodne 1.2.13) jsem
upravoval kernel. Sehnal jsem si zdrojaky verze 2.0.20 (z distribuce Sarah
Linux, z CDcka, ktere bylo prodavano s knihou P. Satrapy a J.A. Randuse
Linux - Internet server).

Kernel mi (samozrejme ;-) nechodil jak by mel. Metodou pokus-omyl jsem
nasel chybu - ta je v modularizaci jadra. Pokud zahrnu podporu modulu v
jadru, kernel proste nechodi. Pokud vsechny casti a ovladace zabuduji primo
do jadra, vse je OK.

Podle mych informaci by se o zavadeni modulu do pameti mel starat daemon
kerneld. Zadal jsem jeho spousteni ve startovacich skriptech, ale ouha ...
zjistil jsem, ze nikde v mem systemu zadny kerneld neni.

Zatim mam tedy funkcni kernel bez modulu, ale jde mi spis o princip, muzete
mi nekdo - prosim - poradit, jak to vyresit? Kde ten kerneld sakra je?

Diky
	Ondra Suchy

Ondrej Suchy

vytvarne-hudebne sdruzeni Tri blbci