jak ma fungovat CONFIG_MODVERSIONS?

Marek Kubita kubitovi na mbox.lantanet.cz
Úterý Srpen 26 23:18:09 CEST 1997

Dobry den,

snazil jsem se vyresit mirne zahadny problem s kartou 3c509 (PnP vypnuto),
ktera mi fungovala v jadre 2.0.0, ale ne v 2.0.30 (modul ani driver v
jadre ji nedetekovaly, i kdyz 3c5x9 utility ji nasly). Napadlo mne zkusit
prelozit jadro a moduly se zapnutym verzovanim:

- prelozil jsem 2.0.30 s CONFIG_MODVERSIONS, nainstaloval moduly
- prelozil jsem moduly 2.0.0 take s CONFIG_MODVERSIONS
- prepsal jsem v /lib/modules/2.0.30 modul 3c509.o verzi z 2.0.0

a modul se odmitl zavest - insmod hlasil chyby

ether_setup: wrong version or undefined
irq2dev_map: wrong version or undefined
linux-2.0.30

Nakonec jsem to vyresil tak, ze jsem si nakopiroval do zdrojaku 2.0.30
3c509.c z 2.0.0, karta funguje (zmen ve zdrojaku driveru bylo minimalne),
ale pokud by nekdo vedel, jak ma fungovat verzovani modulu a vubec proc
takova bezna karta odmita fungovat, rad se poucim.

--- Marek Kubita                       home: kubitovi na mbox.lantanet.cz
                                       work: marek na corpus.cz