Problem s mailem (POP3)

Středa Srpen 27 14:21:05 CEST 1997

> souboru prichazejicich z mailboxu pres POP3 protocol. Ten obecne
> podle RFC muze mit problemy se soubory jiz od stovek kilo.
> Me zkusenosti ukazuji moznost znasobeni zprav nejen pri prijeti z
> mailboxu na lokalni prostor, ale mnohocetne nasobeni a zvetseni primo
> mailboxu. Vim, ze nekteri POP3 klienti nejsou az tak "zhavi" pri
> dodrzeni RFC predevsim v otazce DELE a nasledne akce v rezimu UPDATE.
> Ale to nevysvetluje problem znasobeni mailboxu.

Mel jsem problemy s duplikovani mailu. Bylo zpusobene Netscapem pri
spojeni, kdy se prekracovali nejake timeouty. Chyba pry na strane Netscape
a existuje novy pop demon opraveny na tento problem. Nicmene se tohle
janceni projevovalo i pak, ale v mensim mnozstvi.

>  1. Mate nekdo s tim nejake zkusenosti ?

Ten opraveny demon mel moznost nejakeho logovani (podrobneho). Tim
by se mozna dalo zjistit vic. Ale log byl hooooodne dlouhy :-(

>  2. Mate nejake zkusenosti s presunem mailboxu (/var/spool/mail) z
>     rootu na samostatny file system s vetsi kapacitou (napr. reseni
>     presunem do /home adresaru) ?
>     (V teto chvili si nejsem uplne jist nejednodussim resenim a to
>      s-linkama pres svazky).

Ja bych to normalne prekopiroval. Pozor na zachovani permission.
Nejjednodussi bude asi udelat z adresare mail linku na ten jiny svazek.
Do home bych to nedaval, protoze ta cesta je urcite napevno zadratovana do
dost programu.

                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution
                        See: http://www.spsselib.hiedu.cz/monkey/