Mgetty zvedne telefon hned

Kristof Petr kri na fce.vutbr.cz
Středa Srpen 27 14:13:53 CEST 1997

Petr Simek wrote:

> Dobry den
>
> Nevite prosim nekdo jak nastvit mgetty aby zvedala telefon az po X-tem
> zazvoneni. Nastavim si minicomem S0=6 pro zvedani po sestem zazvoneni.
> Kdyz spustim mgetty pak mi ale modem zvedne hned po prvnim zazvoneni.
> Kdyz pak mgetty ukoncim a podivam se minicomem tak je v registru S0=0 .
>
> Prohledal jsem konfiguraky v /etc/mgetty-sendfax ale nikde zadny modem
> init string nema a v manualu se o jinych konfiguraci nepise a v
> /etc/mgetty+sendfax/mgetty.config mam vsechno odkomentovane (tedy
> u nastaveni linek).

V dokumentaci je nekolikrat vyslovne uvedeno, ze mgetty si obsluhuje
zvedani linky ve vlastni rezii a proto se ma modem nastavit na S0=0.

man mgetty:
[...]
    -n #   Tells mgetty to pick up the  phone  after  the  #th
              RING. Default is 1.
[..]

Takze staci napriklad 'mgetty -n 5' aby to zvedal po 5-tem zvoneni.

       pk

--
| Kristof Petr                                        kri na fce.vutbr.cz |
| Dept. Of Comp. Science                  Technical University Of Brno |