smartlist a omezovani prispevku

Petr Barta orinc na czech.net
Čtvrtek Srpen 28 09:23:21 CEST 1997

Zdravim,
	uz jsem tu zase s otazkou - tentokrat na smartlist. Mam vytvorene
mailing listy a potreboval bych omezit prispivani do techto listu pouze na
jejich cleny. Podle manualu a dokumentace se to dela nastavenim promenne
'foreign_submit' na hodnotu jinou nez 'yes' v rc.init (resp. rc.custom)
prislusneho listu. Tak jsem to udelal, ale bohuzel mi to nefunguje -
prispevky muze vesele posilat i clovek, ktery prihlaseny neni. Zkousel
jsem i jina nastaveni, ale nepovedlo se mi to rozbehnout. Muze mi
nekdo poradit, co s tim?
	Jo, jeste - smartlist 3.10, Debian Linux 1.3.

				Predem diky,
					Petr Barta