GDB debugging

Dadak Jakub indad na fce.vutbr.cz
Pátek Srpen 29 10:38:06 CEST 1997

Zdravim,

 potreboval jsem debugovat nejke programy na Linuxu Slackware 3.1
 a 3.2 a pouzil k tomu gdb.

 Na kazdem ze systemu vsak fungoval jinak.
 Vsude se pise doporuceni, ze prelozim program s parametrem -g
 a kdyz program hodi core, zadam "gdb prog core"
 Ovsem gdb vypise, ze je core spatneho formatu a ze nemuze nacist
 registry. A tim skonci.
 Na Slackwaru 3.2 toto funguje. Trosku me mrzi, ze kdyz si dam
 vypsat zasobnik volani fce, abych zjistil historii volani
 a lokalizoval fce, kde doslo k chybe, tak pokud chyba
 nastala v nejake std. fci treba printf, tak tyto informace
 (zasobnik) nejsou k dispozici. Asi proto, ze libc je prelozena
 s fomit-frames (jinak si to vysvetlit nedovedu).

 Taky jsem chtel debugovat Apache, ovsem prestoze zalogoval
 do error_log, ze dostal SIGSEGV a haze core, tak zadny core
 se neobjevil. Nikde. Nevite jak Apache naucit hodit Core ?

 Jake mate zkusenosti vy s gdb, pripadne jake volby gcc uzivate
 pri prekladu.

     S pozdravem kd

--
  ) Name    : Ing. Jakub Dadak (Dadman)                             (