PPPD - Protocol driver not attached

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pátek Srpen 29 13:02:56 CEST 1997

On Fri, 29 Aug 1997, Kristof Petr wrote:

> Jo. Tak nejak to bylo mysleno.

Dostal jsem jeste jednu (funkcni) jednodussi radu - pred spustenim
linuxppp.o staci ve skriptu spustit pppd nad konsoli. On nad ni zkousi
nastartovat pppd (vyplivne 10 packetu) a pak zdechne. Pak se nahodi
linuxppp.o a je to OK. Dotaz - lze nejak do prikazove radky pri spusteni
pppd zmensit pocet tech packetu/pokusu nez zdechne ?(mela by to byt volba
do cfg souboru lcp-max-configure, ale jak ji zadat do radky ?)

> A proc Vam ten modul zdechne? To by melo byt docela stabilni reseni.
> Leda ze ta pevna linka neni az zase tak 'pevna' jak by clovek cekal.

Obcas zdechne pppd nad linkou - chyby na lince nebo v routeru naproti.
To resi startovani pres inittab. Obcas vypadne routa - to resim kontrolnim
skriptem a kill-em pppd -> restart. Jednou jsem odpojil (a vypnul) modem
a kdyz jsem ho znova pripojil, tak nic - interface nechodilo - pomohl
reset PC nebo rmmod-instmod linuxppp.o . Takze kdyz chybi obe routy
(mam dve pevne linky) tak po kill-nuti obou pppd nad pevnymi linkami,
jeste delam rmmod-instmod linuxppp.o .