povidani o instalaci RedHatu Mustang

Derfinak Jan derfinak na hron.fei.tuke.sk
Pondělí Prosinec 1 10:33:44 CET 1997

On Sun, 30 Nov 1997, Leo Hadacz wrote:
> 3. Dale nefungovali programy emacs, fvwm95-2, xearth, tedy vsechny, co
> pouzivaji knihovnu libXext.so.6.3. Nelze nalest jakejsi symbol. Stacilo tuto
> knihovnu preplacnout z Biltmoru.

Pouzivam v mustangovi fvwm2 (som alergicky na MS okienka) a funguje bez
problemov.

> 4. Dale nejsem zcela spokojen s editorem joe. Vetsinou funguje, ale kdyz se
> pomoci su nebo ssh prepnu v Xech na roota, vypada to, jako by byl spatne
> nastavenej termcap. Ale tim to zrejme neni, protoze napr. elm nebo mc
> funguje dobre. Nepomaha ani (prikaz) reset, ani eval `resize`. Nevim cim to
> je. Opet ale stacilo preplacnout binarku joa ze starsi distribuce.

S tym som sa nestretol.

> 5. Kdyz si v mc nactu nejakej rpm soubor, nevypisujou se takovy ty
> informace, jako DESCRIPTION, RELEASE apod. Jen obsah archivu. Pritom .mc.ext
> pouzivam stejnej, jako driv.

To je verziou toho rpm balika. Toto mi robilo pri niektorych balikoch este
pred mustangom, ked som upgradol na najnovsiu verziu rpm.

> [...]
> (protocol Version 11, revision 0, vendor release 6300)
> Release Date: August 4 1997
> 	If the server is older than 6-12 months, or if your card is newer
> 	than the above date, look for a newer version before reporting
> 	problems.  (see http://www.XFree86.Org/FAQ)
> Operating System: Linux 2.0.31 i686 [ELF]
> Configured drivers:
>   S3: accelerated server for S3 graphics adaptors (Patchlevel 0)
>       newmmio, mmio_928, s3_generic
> (using VT number 8)
>
> [.....]
>
> The XKEYBOARD keymap compiler (xkbcomp) reports:

Toto je preto, ze v xkb-patchi je chyba v subore, kde je definovana klavesa
AltGr. Uz som to davnejsie posielal do konferencie, treba tam pridat jeden
riadok. (Nemam dostupny svoj stroj, presne sa nepamatam).

> [...]
> expected keysym, got il2_iacute: line 391 of czsk
> expected keysym, got il2_eacute: line 395 of czsk
> expected keysym, got il2_yacute: line 434 of czsk
> expected keysym, got il2_aacute: line 438 of czsk
> expected keysym, got il2_iacute: line 442 of czsk
> expected keysym, got il2_eacute: line 446 of czsk
> expected keysym, got il2_yacute: line 486 of czsk
> expected keysym, got il2_aacute: line 490 of czsk
> expected keysym, got il2_iacute: line 494 of czsk
> expected keysym, got il2_eacute: line 498 of czsk
> Errors from xkbcomp are not fatal to the X server

S tymi dalsimi chybami som sa nestretol, klavesnica vsak nebola prilis
funkcna. Prepinanie klavesnice fungovalo, z hornej rady fungovali len
niektore klavesy (uz sa nepamatam, ci tie s dlznom, alebo tie s makcenom),
dlzen ako mrtva klavesa fungoval ale makcen nie.

					jano

----- I can't get no satisfaction -----
			Rolling Stones