glibc X libc

Derfinak Jan derfinak na hron.fei.tuke.sk
Pondělí Prosinec 1 12:07:25 CET 1997

On Fri, 28 Nov 1997, Hynek Med wrote:

> On Fri, 28 Nov 1997, Jan Vycudilik wrote:
>
> Je to dost hruza, zvlast s tou kompatibilitou. Nepodarilo se mi
> bezbolestne updatovat system na bazi libc na glibc.. :-(

Co znamena bezbolestne? Ja som s tym nemal vacsie problemy. Prerobil som RH
4.2 na system s glibc. Akurat to nie je zalezitost jedneho vikendu. V
sucasnosti ma redhat uz hotovu distribuciu, takze by to nemal byt problem.
A co sa tyka kompatibilty, glibc by mala byt viac kompatibilna s unixovou
libc a roznymi normamy ako linux libc. Z toho vsak vypliva urcita
nekompatibilita s linux libc. Tiez este nie su (podla mna) synchronizovane
includy kernelu a glibc.

				jano

PS: Ked som prerabal svoj linux na glibc, velmi mi pomohlo, ze Redhat mal uz
verziu 4.2 pre alfy postavenu na glibc. Vacsinou pri kompilacii stacilo
odkomentovat ifarch AXP v spec subore a bolo po problemoch. No a potom som
sa uz naucil co treba zmenit (vacsinou to bolo to iste), takze som to robil
uz automaticky.

					jano

----- I can't get no satisfaction -----
			Rolling Stones