[?] CDROM - iso9660 - dlouha jmena souboru

Jakub Jelinek jj na sunsite.ms.mff.cuni.cz
Pondělí Prosinec 1 14:18:36 CET 1997

> Z FAQ jsem vyrozumel, ze iso9660 podporuje pouze 8.3 format,
> ale ze existuji doplnky pouzivane napr. na distribucnich
> CD Linux. Ale - to by znamenalo palit specialni format
> CD?
> ---------
> Tedy:
> Lze vubec precist pod Linuxem spravne dlouhe nazvy souboru
> vypalene pod W95?

V Linuxu a ve vsech ostatnich operacnich systemech se pouziva pro dlouha
jmena v ISO9660 RockRidge extenze, ktera zaroven s dlouhymi jmeny pridava
i permisny, timestampy, atd.
Bohuzel, pan Brana pro sve okenni systemy pouziva sve vynalezy, v tomto
pripade Joliet.
Nejnovejsi verze kernelu ho jiz podporuji, ale je potreba si o to
pri make config explicitne rict (myslim, ze to neni default):
Jde o CONFIG_JOLIET a CONFIG_NLS_*.

Cheers,
    Jakub
Jakub Jelinek | jj na sunsite.mff.cuni.cz | http://sunsite.mff.cuni.cz
Administrator of SunSITE Czech Republic, MFF, Charles University
Ultralinux - first 64bit OS to take full power of the UltraSparc
Linux version 2.0.30 on a sparc machine (291.64 BogoMips).