UPS dostupne v CZ/SK

Peter Kundrat kundrat na cherry.napri.sk
Pondělí Prosinec 1 14:26:47 CET 1997

Dobry den,

Vzhladom k tomu, ze na okoli vidim v cennikoch obvykle iba UPS-ky od APC,
zaujimalo by ma ake znacky  je mozne zohnat  v tychto koncinach.

Zaujimala by ma cenova hladina, predajca/vyrobca, skusenosti so
spolahlivostou, dodavany software, hardware (kable), dostatocnost
dokumentacie, podpora OS, ochota vyrobcu/predajcu spolupracovat,
v podstate cokolvek, co by mohlo ovplyvnit vyber (kazdy kusok
informacie dobry, postaci aj info ze taka a taka znacka stoji
za pozornost).

Odpovede prosim zasielajte na moju osobnu adresu (kundrat na napri.sk),
ked nieco dojde, zosumarizujem to a poslem do konferencie.

				Vdaka,

					kundrat

PS: Par ludi tu spominalo, ze pouziva apcd. Zaujimalo ma, ako riesia
spustanie scriptov z rc?.d (ak dobre pamatam, apcd robil shutdown
(wall, unmount ..) sam, neviem ci sa to nezmenilo).