povidani o instalaci RedHatu Mustang

Michal Vitecek fuf na fuf.sh.cvut.cz
Pondělí Prosinec 1 15:35:10 CET 1997

> To prilis nedoporucuji, protoze on tam neni a nemuze byt kompletni (mimo to,
> ze porusuji dohodu s redhaty). Na originalu se posledni soubory objevily az
> po 01:00 naseho casu, mirror bude otevren dnes cca o 15:00 hodine odpoledni.
>
> Cheers,
>     Jakub

  To mi teda povezte, odkud jsem rh5.0 potom stahl ;)) Puvodni zpravu jsem
sice psal v pozdejsich hodinach, ale plne pri vedomi.

			fuf

    Microsoft, Windows 95, Windows NT and ActiveX are trademarks of the
               Microsoft Corporation. And they can keep them.

    --- seen at http://www.vcnet.com/bms [ Boycott Microsoft ] ---