prispevky list x news (Re: Move Up To ... SCO ?! :-))

Bohumil Chalupa bochal na apollo.karlov.mff.cuni.cz
Pondělí Prosinec 1 20:55:31 CET 1997

On Mon, 1 Dec 1997, Hynek Med wrote:

> Date: Mon, 1 Dec 1997 16:33:50 +0100 (MET)
> From: Hynek Med <xmedh02 na manes.vse.cz>
> To: Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject: Re: Move Up To ... SCO ?! :-)

> Od SCO a _levny_ ?? Navic nema bugfix proti pentiovemu bugu..
>
> Hynek

Nedostal jsem predposledni zpravu (To bych netvrdil... etc.). Prvni zpravu
(Podle toho...) jsem cetl, i to, nac reaguje.
Zda se mi, ze to neni poprve, co tu ctu reakce na dopisy, ktere mi neprisly.
Vypada to, ze za newsovou branou se deji veci, z nichz doleha do listu jen
cast.

Bohumil Chalupa