prispevky list x news (Re: Move Up To ... SCO ?! :-))

Petr Kolar PETR.KOLAR na vslib.cz
Pondělí Prosinec 1 21:29:02 CET 1997

On  1 Dec 97 at 18:59, Bohumil Chalupa wrote:
> Nedostal jsem predposledni zpravu (To bych netvrdil... etc.). Prvni zpravu
> (Podle toho...) jsem cetl, i to, nac reaguje.
> Zda se mi, ze to neni poprve, co tu ctu reakce na dopisy, ktere mi neprisly.
> Vypada to, ze za newsovou branou se deji veci, z nichz doleha do listu jen
> cast.

   Vetsinou to jsou veci, o ktere nikdo z konference nestoji.

   Z newsu do mailing listu neprosla tato zprava:

> [...]
> |statist. econ.    QQ    QQ                   ll ll        |
> |Quelle s.r.o.    QQ  Q   QQ  uu   uu  eeeee  ll ll  eeeee |
> |Hradec Kra'love' QQ QQQQ QQ  uu   uu ee   ee ll ll ee   ee|
> |Czech Republic   QQ QQQQQQQ  uu   uu eeeeeee ll ll eeeeeee|
> |tel420-49-5858147 QQ  QQQQ   uu   uu ee      ll ll ee     |
> |fax420-49-5858140   QQQQ  QQ  uuuuu   eeeee  ll ll  eeeee |
> |E-mail:                                                   |
> |martin.kokes na quelle.de     http://www.quelle.de           |
> |kokesm na pce.czn.cz           Windows NT , Linux            |

   Gateway tuto zpravu nepropustila, protoze v hlavicce NNTP-Posting-Host:
je ciselna IP adresa. Jedna se o ochranu proti spamu - podobnym zpusobem
funguje velka cast FTP serveru ; odriznuty jsou i nektere domeny, odkud
v minulosti prisel spam a jejich spravce nereagoval. Z evropskych domen jsou
to pouze algonet.se, mrp.cz a mrp.sk.

   Je mi lito, ze obcas neprojdou zpravy, ktere by projit mely. Nicmene
bez ochrany proti spamu by se v kazde konferenci naslo dost lidi, kteri
budou pozadovat zruseni propojeni s newsy a pak by se cela brana mohla
zrusit, ke skode tech, kteri pristup pres newsy pouzivaji. Krome toho by
to v podstate vedlo k zaniku newsove hierarchie cz.

                                                           S pozdravem
--
                         ***  Petr Kolar  ***
    Department of Computer Science, Technical University of Liberec