RedHad

Pavel Just Pavel.Just na ais.cz
Úterý Prosinec 2 14:11:58 CET 1997

On Tue, 2 Dec 1997, Jiri Vaclavovic wrote:

> Date: Tue, 2 Dec 1997 12:45:35 +0100 (MET)
> From: Jiri Vaclavovic <homer na students.zcu.cz>
> To: Multiple recipients of list <linux na ais.cz>
> Subject: Re: RedHad

> Ja mam doma jeste slabsi (486 na 80 MHz) a myslim ze na nem Linux (take
> RedHat) beha vic nez dobre. Jenom pro X-Windows by bylo lepsi rozsirit
> pamet minimalne na 16MB.
Pokud to sem jeste vubec patri. Stale jeste pouzivam 386sx/20MHz 5MB RAM
80 MB disk  jako X-terminal a nemam duvod tento stroj rusit. Pouze zaklad
distribuce je v Slackware 3.0. Z toho plyne, ze jednoznacne ma cenu vyse
uvedeny stroj instalovat. Musim ale potvrdit, ze  lokalni X-okna budou
pomala. (nerikam ve srovnani s cim :-).
   Co se tyce instalace. Na jinych strojich pouzivam Debianu a tu je mozne
nainstalovat primo ze site i pres firewall. Jsem si ale jist, ze totez umi
i RedHat. Proto Vam  doporucuji, nainstalujte si jej primo ze site.

                              Pavel Just