Linux v tisku - omluva

Pavel Hanak hanak na brailcom.cz
Úterý Prosinec 2 18:52:31 CET 1997

On Mon, 1 Dec 1997, Pavel Hanak wrote:

> Zel, musim s vami souhlasit. Mam dojem, ze primarni (mozna trochu skryty)
> zamer byl pribrzdit nyni viditelny rozkvet Linuxu na pude komercnich
> firem. Proste: Linux je hezky, vykonny, funguje, ale nikdy neprekroci
> hranice univerzit nebo domacnosti nadsencu. Sam se nyni stale casteji
> setkavam s lidmi, kteri se na Linux ptaji a uvazuji o nem jako o serveru
> pro svou mensi firmu a clanek, ktery byl zverejnen, tyto lidi spise
> pribrzdi. Musim uznat, ze je to napsane chytre, protoze se to do Linuxu
> nenavazi, snazi se pusobit seriozne, coz podlozi tim, ze Linuxu prizna
> [...]

Protoze z me reakce na clanek pana Povolneho muze byt vyvozeno, ze ma pan
Povolny vuci Linuxu nekale umysly, chci upresnit, ze muj zaporny postoj k
clanku se netyka autora a jeho umyslu. Pan Povolny se mi ozval s tim, ze
je sam skutecnym priznivcem Linuxu a ze jsem mu zpusobil verejnou krivdu,
proto se mu take touto cestou verejne omlouvam.

S obsahovou strankou textu i s pozitivitou jeho celkoveho dopadu vsak
nadale polemizuji.

Pavel Hanak
Brailcom, o.p.s.
Vysehradska 3/255, Praha 2