Bootovatelna CDROM

Petr Snajdr snajdr na pvt.net
Úterý Prosinec 2 22:16:40 CET 1997

Tomas Hruby wrote:

>  Konkurence na to ma scripty v baliku jmenem "debian-cd".
>  Nemam to vyzkousene, takze  ABSOLUTELY NO WARRANTY :-)

Achjo. Neda se to najit nekde v jine forme nez DEB ?
Docela by mi stacil priklad prikazove radky mkisofs
s pouzitymi parametry -c a -b

ja kdyz dam:

mkisofs  ...   -b images/boot.img -c "boot.catalog" ...

tak to konci vzdy:
Error creating boot catalog, exiting...
No such file or directory

:-(

neni mi jasne kam tyto cesty maji ukazovat. Myslel jsem, ze prvni je
realtivni cesta k boot image vzhledem k root dir. CDROM a druha
je soubor, ktery vytvori prave mkisofs. Chapu to spatne ?

BTW: Tak me napada(pro jistotu)  - muzu udelat _BOOTOVACI_ ISO9660 image
na Unixu a pak ho vypalit ve Windows ?

>  --th

S pozdravem
   Petr Snajdr