Instalce RedHat

Jiri Vaclavovic homer na students.zcu.cz
Středa Prosinec 3 08:23:51 CET 1997

Jiri Sachl ing. wrote:

> Je mi znamo, ze pro instalaci RedHat musim rozdelit disk na minimalne
> 2 partition. Poradi mi nekdo jake to maji byt a v jakem formatu ? Na
> comp chci jen RedHad, disk ma 603 MB, pamet 8 MB.

Cast disku - ja bych rekl tak 30MB, by mela byt Linux Swap partition,
kterou Linux pouziva pro swapovani (hrozne slovo :-)). Zbytek Linux
native, kde bude Linux. Obe partition je mozne vytvorit behem instalace.

Zkuste se podivat na http://home.zcu.cz/~homer/redhat.htm

						Jiri Vaclavovic

*  Jiri Vaclavovic, (TeX: Ji\v{r}\'\i V\'aclavovi\v{c})
*
*  tel: 019 / 791 22 90
*  mailto: homer na students.zcu.cz, http://home.zcu.cz/~homer
*
*  student
*  Zapadoceska Univerzita, Fakulta aplikovanych ved, Plzen, CR
*  University of West Bohemia, Faculty of Applied Sciences, Czech
Republic