Problem s knihovnama...

Derfinak Jan derfinak na hron.fei.tuke.sk
Středa Prosinec 3 15:31:59 CET 1997

On Wed, 3 Dec 1997, Roman Vesely wrote:

>    Zdravicko !
>
>   Po upgrade na RH 5.0 (z 4.2) system prestal videt knihovny v
> adresari /usr/X11R6/lib...
> V /etc/ld.so.conf je tam cesta zadana, ldconfig nic podezreleho
> nehlasi.
> Kdyz problemove knihovny prekopiruju do /lib , tak to jde...
> Problemy jsou s netscape a libXt.so.6 , ldd netscape pritom problem
> nevidi...
>   Nevite, kde by mohl byt zakopan pes ?

K RH 5.0 som sa este nedostal, ale podobny problem som mal pri upgrade na
4.9. Bol tam balik libc-5.3.12. Ale ja som mal naistalovanu vyssiu verziu
libc. Instalacny program, preto neinstaloval tento balik. Ale to bola chyba,
lebo v tom baliku nie je len libc ako by sa mohlo zdat, ale aj X kniznice
potrebne pre beh starych (rozumej linux libc) aplikacii. Instaluju sa niekde
do /usr/lib/linux-libc5 alebo podobne. Ked som ich tam pridal (rucne
nakopiroval aj so svojou novsou libc) zacal netscape fungovat.
Inac, mozno by bolo dobre napisat do netscape, ze uz existuje glibc a ci
neuvazuju o prekompilovani navigatora s glibc.

					jano

----- I can't get no satisfaction -----
			Rolling Stones