gcc problem?

Jaroslav Honsa honsa na sunstel.asu.cas.cz
Středa Prosinec 3 17:14:42 CET 1997

On Wed, 3 Dec 1997, Jakub Jelinek wrote:

> To nikde neni ekvivalentni, staci prolistovat kterykoliv manual C.

Mel jsem pocit, ze Kernighan/Ritchie rikaji, ze ano.

> Kazdopadne stringy sedi v .rodata, tudiz jsou read-only.
> Zkuste -fwritable-strings, pak vam to pobezi.
Opravdu ... To jsou veci!
Ale co ten BOrland?
Skoda, ze neznam adresu pana Pavla Herouta (Ucebnice jazyka C), hned bych
mu ten mail forwardoval. On totiz vymyslel to "spatne".
Jeste jednou dik.