Vynucene vyprseni platnosti hesla u RH 4.x

Michael Mraka michael na informatics.muni.cz
Čtvrtek Prosinec 4 15:22:52 CET 1997

Borek Lupomesky wrote:

>   Ale ja nechci menit za jak dlouho heslo vyprsi - ja chci aby vyprselo
>ted hned (treba pri prozrazeni).

a co treba do 8. policka (Days since Jan 1, 1970 that account is
disabled) dat dnesni den?

--mm                                                             Michael Mráka
                                                     mailto:michael na fi.muni.cz
                                                http://www.fi.muni.cz/~michael