bowman X - manager

Pospisil Dominik xpospis2 na informatics.muni.cz
Čtvrtek Prosinec 4 15:53:46 CET 1997

Prave pred chvili jsem si ho ztahnul a vyzkousel. Zadne problemy s
instalaci jsem nemel. Staci si zkopirovat .bowmanrc.sample do ~/.bowmanrc,
upravit tam cestu k modulum (asi na 5.radku) a patricne si upravit
.xsession. Jede to bez problemu, prakticky veskera nastaveni lze
pretahnout z .fvwmrc.

*  Pospisil  Dominik  *
* xpospis2 na fi.muni.cz *