Pomaly system! - slow memory support

Pavel Machek pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Prosinec 4 17:23:11 CET 1997

Vitej!

>  Tak jsem obohatil sveho Linuxe o dalsich 16MB pameti. Takze nyni mam
> 32MB, ale ouha co se nestalo?! Nyni po startu cely system bezi asi tak 5x
> pomaleji nez pred tim!!! TOP ukazuje 95% vytizeni systemu, pri pouhem
> nalogovani jednoho usera!!! Pri odebrani 16MB je zase vse O.K.??
>  Uz jsem vyzkousel snad vse, pres rekompilaci jadra az po nastavovani
> nejruznejsich blbosti v biosu, ... no proste uz netusim! Nesetkal jste se
> s tim nekdo? Za kazde info moc dik! Jooo .. jadro 2.0.32!

Takze mas stejny problem jako ja: Necachovatelna RAMka. Rozdil je v
tom, ze ja na to mam patch do kernelu (vlastni vyroby). Horni pamet se
pak pouziva vyhradne jako diskova cache. Jestli ma nekdo zajem, at mi
posle maila.

								Pavel

This is my little buggy signature...				Pavel
GCM d? s-: !g p?:+ au- a--@ w+ v- C++@ UL+++ L++ N++ E++ W--- M- Y- R+