Bootovatelna CDROM

Petr Snajdr snajdr na pvt.net
Čtvrtek Prosinec 4 20:10:00 CET 1997

Matus Uhlar wrote:

> Petr Snajdr <snajdr na pvt.net> wrote:
> ->    zkousel jste nekdo udelat bootovatelnou CDROM s Linuxem ?
> -> Dle meho nazoru to nemuze byt tezke, ale nerad bych poslal
> -> medium smer kos :-)
>
> hlavne to musi vediet BIOS; a navyse, na rozlicnych rozdielnych HW by ste

Tak Solaris x86 mi z CDROM nabootoval, Linux by mel take :-)

> museli mat fajne univerzalne jadro, alebo viac CD; takze odporucam volbu

Nerozumim. Nestaci proste prvni disketa RH 5.0 ? Myslim, ze
na Internetu v nejake konferenci nekdo od RedHatu tvrdil, ze jejich
oficialni CD ROM jsou bootovatelna i kdyz si nejsem jist platformou.

> boot disketa + CD (boot disketa nebude problem ze ano?)

No kdo ji am poraddcelat, kdyz z CD ROM to jde tak snadnu nabootovat :-)

> --
>  Matus "fantomas" Uhlar, network manager at faculty of civil engineering
>  of Technical University in Kosice, Slovakia
>  E-mail: Matus.Uhlar na tuke.sk ; WWW: http://ccsun.tuke.sk/users/uhlar

S pozdravem
   Petr Snajdr