Uvaha + Re: Chyby po kompilaci jadra

Jan Kybic kybic na circhp.epfl.ch
Čtvrtek Prosinec 4 20:54:26 CET 1997

>neco nepovedlo, ze nemusim videt disk a ze to spravi script MAKEDEV.ide. Nicmene
Neodpustim si male pokarani, doufam, ze to nebude brano prilis osobne.
Pane kolego, je v nejvlastnejsim zajmu kazdeho tazatele, aby pokud uz
do teto konference posila nejaky dotaz, jelikoz se mu ani po delsim
snazeni vlastnimi silami nepodarilo problem rozresit, poslal pokud
mozno presne, konkretni a uplne informace. Pak je velka sance, ze
nektery z odborniku bude vedet a odpovi. To prece neni o tolik vice
prace, opsat chybove hlasky doslova. Na dotaz polozeny tak vagne, jako
vas, se tezko da odpovedet jinak nez hadanim a zadosti o presnejsi
specifikaci. Konecne viz. Meta-FAQ

>Myslim, ze se to tyka zaveditelnych modulu. Chtel jsem se jich zbavit, ale v
Zbavit? Jak zbavit? Chcete mit jadro bez modulu? O.K. to lze, jiste se
o tom ve vasi knize o Linuxu pise. Pokud ne, vezte, ze by melo stacit
pri konfiguraci jadra na otazku, zda chcete moduly, odpovedet, ze ne.

>moji knize o linuxu se pise: Zaveditelne moduly jsou uvedeny v nekterem rc
>souboru - a ted smudlo hledej. Poradi nekdo ?
Pokud se ptate na to, v jakem souboru se zavadeji zaveditelne moduly,
odpoved je, ze to zalezi na distribuci. Proto doporucuji precist si
predevsim vasi knihu o Linuxu a dale dokumentaci k dane distribuci.
Pokud toto selze, lze zkusit napriklad nasledujici (jen nacrtnuty) postup:
Zkusim 'apropos modules', to mi poradi, ze moduly se vkladaji mimo
jine prikazem 'insmod'. Vim, ze rc soubory jsou v /etc/rc.d, staci
sikovne pouzit prikazy 'find' a 'grep', o kterych se doctu bud ve sve
knize o Linuxu, v manualovych strankach, ci jinde:

find /etc/rc.d -exec grep insmod {} \; -print

Pokud mam stesti, dozvime se ve kterych souborech se mi co zavadi.

Omlouvam se za sve mentorovani, ale bylo by mi velmi lito, kdybych se
(a jiste to plati i pro mnoho ostatnich) musel z teto konference
odhlasit proste proto, ze si nemohu dovolit cist 200 mailu denne.

Snad jsem presto i trochu pomohl.

Honza

Jan Kybic <xkybic na sun.felk.cvut.cz>        (Piste mi cesky v ISO-8859-2)
http://cmp.felk.cvut.cz/~kybic/       tel. 42-2-301 88 26]
For PGP key finger kybic na fu.felk.cvut.cz or see my WWW page.