Pocet barev v XFree

Michal Kocer kocer na ipex.cz
Čtvrtek Prosinec 4 20:50:31 CET 1997

> Staci vytvorit soubor /etc/X11/xinit/xinitrc s obsahem X -bpp xx
> a je to OK.

Mozna to chodi, ale _neni_ to OK, systemove reseni je:
A)
 Startuji-li se X prikazem startx(1), pak se do souboru
 /usr/X11R6/lib/X11/xinit/xserverrc
   ci
 $HOME/.xserverrc
 vepisete uplnou cestu k vasemu X serveru spolu se vsemi moznymi
 parametry.
 Ja tam mam  radek:
 exec /usr/X11R6/bin/XF86_SVGA -bpp 16

B)
 Startuji-li se X pomoci xdm(1), napriklad pri startu systemu,
 je lepe dat parametry do souboru:
 /usr/X11R6/lib/X11/xdm/Xservers
 Radek muze v Xservers buze byt napriklad takovyto:
 :0 local /usr/X11R6/bin/X -bpp 16

Viz manualova stranka k xinit(1) a xdm(1).

Rozhodne bych veci, jez se tykaji serveru, nedaval do xinitrc.

Zdravi
		Michal Kocer
--
Michal Kocer <kocer na ipex.cz>                         _OoO_
http://doppler.thp.univie.ac.at/~kocer           _0oO_   _Oo0_