Pomoc pri programovani v C

Petr Kricka petr.kricka na medicon.cz
Pátek Prosinec 5 00:37:31 CET 1997

On Thu, 4 Dec 1997, Jaroslav Volsicky student wrote:

> Vazeni kolegove!
>
>   Sice v C_cku pracuju pomerne dlouho, ale ne tak pod LINUXem. Mozna
> je to pro vas banalni, ale resim problem: Pro zacatek by mi stacilo,
> kdybych dokazal vypisovat nazvy souboru v danem adresari a v
> podadresarich! (pokousel jsem se to nastudovat ze zdrojaku pro prikaz
> `rm`, ale bez uspechu).
>   Nemate nekdo nejaky zdrojak, na kterem by to bylo naprosto jasne!?
>
> Diky!

Doporucuji manualove stranky na opendir,readdir,dirent,lstat

V principu jde o dve veci

1. Identifikace directory stream

 DIR *reading;
 struct dirent *next;

 reading = opendir (path);      /* Specifikace adresare */

2. cteni directory stream

 while ((next = readdir (reading)) != NULL) { /* cte obsah adresare */

  lstat(next->d_name,&buffer);                /* informace o souborech */

}

V pripade zajmu mohu zaslat kompletni zdrojak. cca. 15k

						Petr Kricka