Instalace RH 4.2

Jiri Sachl ing. Jurasoft na hotmail.com
Pátek Prosinec 5 09:15:00 CET 1997

Zdravim,

problem jak Brno !!! Pracne jsem stahnul celou instalaci RH 4.2 z ftp
serveru k sobe, nastartoval svuj lokalni ftp server a instaluji
odtamtud. Comp je ( jak jsem jiz psal ) 486, 8MB RAM, 610 HDD.
Disk jsem rozdelil na 30 MB linux swap a zbytek je Linux native. Pri
instalaci vsak probiha tato cinnost : z disketa kam jsem rawwritem
dal supp.img se stale neco cte, pak se soubor nacte z ftp serveru,
pak dlouze ( podle velikosti stazenyho souboru - nekdy chvili
nekdy i par desitek minut ) chrasti disketa a a pak se to zapise na
disk. tomu bych se nedivil. Problem je v tom, ze po par hodinach (
3;4 ) je disketa tak vydrena, ze to vypada jako by po ni nekdo jezdil
hrebikem. Instaluju RH od vcerejska uz po 2, a zda se ze to zase
nedopadne dobre. Pri prvni instalaci po 5 ti hodinach se instalace
zadrela s tim, ze je chyba na diskete. Ja byl na mrtvici coz si jiste
dovedete predstavit.

Neda se nejak zaridit, aby to co se provadi s disketou se provadelo
bud na lokalnim disku v swapu nebo treba na tom ftp serveru odkud
stahuju ???

Diky za pomoc
Jiri Sachl ing.
Jurasoft na hotmail.com