modul ppa.o pro iomega zip

Jan Kybic kybic na circhp.epfl.ch
Pátek Prosinec 5 11:55:38 CET 1997

>Je potreba nejdriv natahnout sd_mod a ten pro zmenu potrebuje
>scsi_mod (tj. podpora SCSI disku a SCSI jako takoveho). Samozrejme
>jen pokud tyhle dve veci nemate kompilovane primo v jadre.

Proto je pohodlnejsi pouzivat 'modprobe', ktera tohle osetri za vas.
Ale chyba muze byt i jinde, napriklad pokud se HW neozyva atp.  Nevim
jak u tohoto driveru, ale u nekterych je diagnostika pokud je driver
kompilovan jako modul horsi (konzervativnejsi), nez pokud je primo v
jadre.  Takze pokud vyse uvedena rada nepomuze, zkuste driver pridat
do jadra.

Honza

Jan Kybic <xkybic na sun.felk.cvut.cz>        (Piste mi cesky v ISO-8859-2)
http://cmp.felk.cvut.cz/~kybic/       tel. 42-2-301 88 26]
For PGP key finger kybic na fu.felk.cvut.cz or see my WWW page.