X Windows v Redhat 4.2

kebrle.jan na NEX.TEL.CZ kebrle.jan na NEX.TEL.CZ
Pátek Prosinec 5 11:56:42 CET 1997

Zdravim,
mam distribuci RedHatu 4.2, kterou jsem si zakoupil zaroven s knihou
Pouzivame Linux od Computer Pressu.
Pri pohybu mysi mi spadne X Server mam grafickou kartu S3 (Bohuzel
pouzivam pocitac Digital, takze karta je integrovana do bordu), A nejsem
tomu schopen zabranit,
pak dalsi problem mam v pripade, ze chci prekompilovat jadro.
Po rekompilaci jadra se mi ztrati vazba na knihovny, prestane mi
fungovat sitova karta a vypisuje se velke mnozstvi chybovych hlasek, ze
nemuze najit tu a tu knihovnu.
Prosim muzete mi nekdo poradit jak temto problemum zabranit?
Diky Jan Kebrle