Instalace RH 4.2

Pátek Prosinec 5 12:05:20 CET 1997

On Fri, 5 Dec 1997, Jan Varga wrote:

> Podobny problem som mal tiez ked som instaloval Redhat 4.2 na pocitaci s
> pametou mensou ako 16 MB
> Trvalo to asi pol dna :(
> Dufam, ze v RH 5.0 to je vyriesene, pretoze sa ho chystam v najblizsej
> dobre nainstalovat.

Potvrzuji, instaloval jsem po FTP RH 4.2 na comp s 8 MB RAM a bylo to tak
pomale, ze jsem to radsi tipnul a pustil to pres NFS. Presne jak to bylo v
tom minulem mailu - porad se tocila disketarna. Pri instalaci pres NFS to
bylo v pohode, rychlost mnohem vetsi (primerena 386DX/40). Pokud ale jako
FTP server slouzi Windows, tak nevim nevim... Me jako server pro instalaci
slouzil jakysi SCO unix, takze nez jsem to NFS rozbehnul tak to taky dalo
trosku prace ale rozhdne min nez ve Windows. ;-)

Je fakt ze na pocitac s 16 MB RAM jsem RH 4.2 po FTP instaloval taky, a
tam to bylo celkem v pohode. Bylo to taky trochu pomalejsi nez NFS
(subjektivni dojem), ale rozhodne ne nejak drasticky. Holt disketa se
nacacheovala (fuuuuuuuj to je ale hnusny slovo) a jelo to v pohode.

RedHat 5.0 jsem zatim pres FTP neinstaloval.

Leos Bitto