modul ppa.o pro iomega zip

Pátek Prosinec 5 12:14:47 CET 1997

On Fri, 5 Dec 1997, Zdenek Habala wrote:

> Mam nasledujici problem !
>
> Ve svem starem jadre jsem mel zkompilovanou podporu pro IOMEGA ZIP
> pres paralelni port. Ted jsem kompiloval nove jadro a rozhodl jsem
> se podporu pro IOZIP zkompilovat jako loadable module. A kdyz ted
> zkousim '# insmod ppa' tak mi to napise can't initialize module.
> Nevite nekdo nahodou proc ?

Moje zkusenost se zipkou je takova ze ten driver co je v kernelu 2.0.x
standardne za moc nestoji. I kdyz mi fungoval, tak byl strasne pomaly.
Spis si stahnete z http://gear.torque.net/~campbell/ novejsi verzi, ktera
se kompiluje extra po kompilaci celeho kernelu a jeho modulu, soubor ppa.o
musite pak rucne nakopirovat do /lib/modules/{verze}/scsi. Samozrejme mate
v kernelu podporu scsi diskovych zarizeni obecne, ze?

Leos Bitto