tck/tl 8- problem s instalaciou

Tibor Pittich future na chelin.chtf.stuba.sk
Pátek Prosinec 5 16:51:26 CET 1997

Jaroslav Honsa wrote:

> Neprisel jsem na to proc tohle vznika, ale pri takhle evidentnich mylnych
> hlaskach bych nevahal pouzit option "--nodeps":
> rpm -i --nodeps glib.2........
> Pokud tam ovsem neni jeste dalsi dependence!
> Zdravi Jaroslav Honsa

Uz som nasiel riesenie, proste upgradnem celu distribuciu na RedHat 5.0
a basta, takto by som musel zakazdym lepit dake nove kniznice, aplikacie
a pod. Bavil som sa o tomto s nasim administratorom a prisli sme na to,
ze to co som xcel spravit je vlastne zbytocne. Lepsi by bol zrejme
upgrade ako som spomenul vyssie. Co si myslis o takomto rieseni?
S pozdravom
Future
* Tibor Pittich * Chemicko-technologicka fakulta STU *
*****************     Radlinskeho 9, Bratislava      *
* Email         *    future na chelin.chtf.stuba.sk     *
* Home Page     *  http://www.chtf.stuba.sk/~future  *
* Project       *    http://future.chtf.stuba.sk     *
* Motto         *  Nikto nie je to, na co vyzera..   *