Glosa, Re: Linux nebude zadarmo?

Jan Kybic kybic na circhp.epfl.ch
Pátek Prosinec 5 18:44:15 CET 1997

>Prave jsem si na http://zive.cpress.cz/ precetl clanek o tom, ze se
>uvazuje o platbe za Linux. Ma to byt neco symbolickeho, ale i tak me to

Clanek jsem nakonec nasel na
<http://zive.cpress.cz/./sw/archiv1.html>, ale zadnou velkou vahu bych
mu neprikladal. Pry na Internetu 'prosakuji zpravy', ze by Linux
'nemel byt zadarmo'. Ke mne tedy neprosakly. Proc asi clanek neuvadi
zadne URL ci jinou referenci? Asi to zadne velke autority nebudou.

'Poridte si Linux, nebude (zadarmo)', tvrdi titulek clanku. Klid,
staci si precist licence. To co je zadarmo ted, bude zadarmo i zitra a
nikdo nikdo nam to nevezme.

'Linus Torvalds a jeho pratele z toho mnoho nemaji'. Omyl. Linus
cestuje po celem svete, prednasi o Linuxu a zda se, ze se mu to libi
(me by se to taky libilo :-). Nema tedy duvod svou stavajici politiku
menit.

Ale mozna byl clanek minen jako skryta reklama :-). I ja tedy spolu s
autorem volam 'Poridte si Linux'!

Honza

Jan Kybic <xkybic na sun.felk.cvut.cz>        (Piste mi cesky v ISO-8859-2)
http://cmp.felk.cvut.cz/~kybic/       tel. 42-2-301 88 26]
For PGP key finger kybic na fu.felk.cvut.cz or see my WWW page.