Taky necim muzu prispet

Martin Patka smartin na mikroservis.cz
Sobota Prosinec 6 03:56:41 CET 1997

Zdravim,

az doted jsem se stale na neco v konferenci vyptaval
(a vyptavat se nadale i budu), ale doufam, ze na oplatku
muzu necim prispet. Veskere moje poznatky s konfiguraci
serveru pro Internet jsem zahrnul na stranky
http://linux.mikroservis.cz Sice jsem jiz dilci stranky nekolika
lidem poskytnul, ale teprve nyni se domnivam, ze by z toho
mohlo mit uzitek i vice uzivatelu. Vcera jsme presli na linku 64kbps,
takze by me stranky mohli byt i docela pristupne. A pokud
by z mych stranek melo mit uzitek i jen tech 6 lidi, kteri se mi
zatim zapsali do knihy hostu, tak uz to me hreje u srdce.....

Takze pokud je nekdo nahodou s linuxem na tom hure nez ja
(je to sice nepravdepodobne, ale...), velice rad se se svymi
zkusenostmi podelim.....

doufam, ze me dalsi dotazy budou i nadale alespon trochu
tolerovany. Osobne znam linux na zacatku (instalace) a trosku
i na konci (server), ale chybi mi ten stred, tzn. vse na urovni
uzivatelu......

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:       martin na mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work:   +420 431 4301, 3719
51301, Semily 1                   phone home:   +420 431 4592
Czech Republic                   ICQ:  4512227
http://www.mikroservis.cz         http://www.mikroservis.cz/~martin