Rekompilace a instalace rekompilovaneho jadra

kebrle.jan na NEX.TEL.CZ kebrle.jan na NEX.TEL.CZ
Neděle Prosinec 7 16:49:44 CET 1997

Zdravim, a velmi se omlouvam ze opet otravuji svym zacatecnickym
dotazem.

Nainstaloval jsem si linuxe Redhat verze 4.2 (4.0 nebo SARAH)
Po instalaci jsem zjistil ze v jadre mam spoustu zbytecnejch veci, tak
jsem se rozhodl ze ho necham znovu prelozit.
uvadim zde pro uplnou informaci i muj postup.
make menuconfig
make dep
make install
make install_modules (nebo tak nejak ten prikaz zni :) )
make zlilo

po teto procedure rebootuju pocitac (ted uz ne, musel sem linuxe smazat)
a zacne si mi objevovat hrozny spousty chybovych hlasek.
Rekompilace je provadena na pocitaci Digital Venturis 590 (tedy pentium
90Mhz) se 40Mb ram.
Bohuzel mam neustale obcas problemy i pri instalaci hlavne co se tyka
SARAHu, nebo verzi ze kterejch byl SARAH vytvoren. Jmena si uz
nepamatuju.
Doufam ze vyse uvedeny postup je spravny.

Necht zvitezi Linux
Jan "Mort" Kebrle