ZyXel U-1496

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Neděle Prosinec 7 19:05:51 CET 1997

Jaroslav Brandis pise:
:
: 1: Modem je na pevnej linke oproti nemu stoji taky isty akurat v slave
: konfiguracii a za tym Slave je PC-router. Stava sa ze modemy ked su chytene
: a bezi komunikacia spadnu. Ale potom zacnu na seba piskat a nic. Pomoze iba
: vypnutie jedneho z modemov vacsinou master modemu. Ma taketo skusenosti aj
: niekto iny ? Ako sa da takemuto niecomu predist pripadne nieco vylepsit,
: osetrit ?

	Videl jsem podobnou situaci, kdy na konci linky byl ZyXEL Elite 2864.
Chovalo se to dost podobne - po padu linky se linka uz nenahodila, presto
ze modemy posilaly nosnou o106. Bylo to modemem, protoze se to chovalo
stejne, at tam bylo napojene Cisco nebo neco jineho. Pomohl upgrade
firmwaru (coz se ovsem daleko hure udela na U-1496, ze).

: 2: Modem je nastaveny na rychlost 19200. Na krabici ma napisane 19200 ale
: nezda sa mi ze by to bola jeho maximalna rychlost. Pouziva protokol v.42 Da
: sa z neho vytiahnut nieco viac ?

	U-1496 muze mit na RS232 portu az 57600 bps, pokud se nepletu.
Voice rezim mi ale chodil jen do 38400.

: 3: Mam skusenosti ze tvrde vypnutie a zapnutie mu pomaha prebudit sa.
: Neexistuje nejaky prikaz ktory by dokazal nieco podobne ako vypnutie a
: zapnutie ? Pripadne ci by sa to nedalo nejako osetrit programovo.

	Shozeni DTR (pri spravnem nastaveni AT&Dx, pochopitelne).
Ale pokud nepomuze ATZ, pak ani shozeni DTR nepomuze.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //