CsTeX z RPM - funguje nekomu?

Jiri Vaclavovic homer na students.zcu.cz
Pondělí Prosinec 8 08:37:58 CET 1997

Pavel Hanak wrote:

> Snazim se nainstalovat CsTeX z rpm baliku pres originalni tetex z
> RH4.2.
> Vse probehne celkem bez problemu, ale pouziji-li v dokumentu
>
> Muze mi nektery ze zkusenych texistu poradit?
> Nic nepomaha. Jsou distribucni rpm baliky v poradku?

Nejsem sice zkuseny texista, ale s pocestenim tetexu s RH 4.2 jsem mel
take problemy, RPM baliky, ktere jsem mel k dispozici byly urceny pro
starsi verzi tetexu. Pomohlo az kdyz jsem si stahnul baliky *.tgz a pak
jsem postupoval podle navodu pana Olsaka (soubor README.tetex).

							J.Vaclavovic

*  Jiri Vaclavovic, (TeX: Ji\v{r}\'\i V\'aclavovi\v{c})
*
*  tel: 019 / 791 22 90
*  mailto: homer na students.zcu.cz, http://home.zcu.cz/~homer
*
*  student
*  Zapadoceska Univerzita, Fakulta aplikovanych ved, Plzen, CR
*  University of West Bohemia, Faculty of Applied Sciences, Czech
Republic