CsTeX z RPM - funguje nekomu?

Derfinak Jan derfinak na hron.fei.tuke.sk
Pondělí Prosinec 8 09:56:33 CET 1997

On Mon, 8 Dec 1997, Egon Eckert wrote:

> Pavel Hanak <hanak na brailcom.cz> wrote:
>
> : Snazim se nainstalovat CsTeX z rpm baliku pres originalni tetex z RH4.2.
>
> Instaloval jsem csTeX na Debianu pres teTeX, ale ne z RPMS, nybrz primo z
> .tar.gz (s binarkami). Velky rozdil (renonc) oproti ceskemu README jsem
> zaznamenal s polohou 'zakladniho' adresare - v README se pise (byt s
> poznamkou, ze je to divne) o tom, ze vse patri do /usr/lib/texmf/texmf/,
> kdezto u me bylo treba vse nakopirovat do /usr/lib/texmf/. Tak jestli nemuze

V Redhate je to v /usr/lib/texmf/texmf/.
Inac ale musim potvrdit, ze mi poslovenstenie z rpm baliku nefungovalo.
Naproti tomu mam dobre skusenosti s balikom, ktory pripravil pan Olsak.
Postupoval som podla jeho navodu a fungovalo mi to v RH 4.1 aj v RH 4.9.

----- I can't get no satisfaction -----
			Rolling Stones