Pri startu squid se mi kouse

Derfinak Jan derfinak na hron.fei.tuke.sk
Pondělí Prosinec 8 10:04:33 CET 1997

On Sat, 6 Dec 1997, Vladimir Vlach wrote:

> Pri startu systemu se mi kousne squid. Bohuzel nevim jak to preskocit,
> abych
> mohl to zmenit v rc.d.
> Jo jeste.
> 1. nemohu se prihlasit telnetem a nicim jinym
> 2. Mam instalacni disketu + supp disketu. pomuze mi to ?

Pokial je to redhat, nabootovat do singel modu, ( na prompt lila napisat za
meno jadra parameter 1). Redhat sa nabootuje tak, ze nespusta ziadne demony,
 ktore nie su potrebne pre beh linuxu. Potom odsranit subor S??squid z
/etc/rc.d/rc#.d, kde je # je cislo default level. Potom stlacit CTRL+D a
linux bude bootovat dalej do default level.

					jano

----- I can't get no satisfaction -----
			Rolling Stones