prekladanie jadra

Matus Uhlar uhlar na svfsun.nissvf.tuke.sk
Pondělí Prosinec 8 10:40:02 CET 1997

Dobry den,

Chcel by som sa ucastnikov spytat aky maju nazor na spustanie 'make clean'
pri prekladani jadra.

Obcas sa mi stava ze potrebujem do jadra prihodit nejaku vecicku, pripadne z
neho nieco vyhodit. Spustim make {menu,x}config, a ten odporuca po uchovani
konfiguracie spustit
make dep; make clean;

viem ze pri niektorych (dobre nastavenych) balikoch nieco ako 'make clean'
potrebne nebyva. tym ze zmenim konfiguraciu, sa upravia subory tak, aby
stacilo dalsie 'make'. Vzhladom na to ze to robim na  pomalsej masine
(486DX2/66, sem-tam DX3/100) by som sa rad 'make clean' vyhol, cim by som
mohol kompilaciu skratit na par minut. Ak, samozrejme, nebude 'make clean'
nevyhnutne;

Ma niekto s tymto skusenosti ?

--
 Matus "fantomas" Uhlar, network manager at faculty of civil engineering
 of Technical University in Kosice, Slovakia