Konfigurace X-Windows

kebrle.jan na NEX.TEL.CZ kebrle.jan na NEX.TEL.CZ
Pondělí Prosinec 8 12:42:30 CET 1997

Zdravim, jeste jednou diky za predchozi rady, uz to chodi bez problemu.
Jen mam jeden "maly" problem v RedHatu 4.2. (ve verzi 4.0 v distribuci
od Infomagicu) se tento problem nevyskytuje.
ad1) Pri prepnuti z terminaloveho rezimu do grafickeho mi spadnou Xka
diky mysi, (bohuzel nevim jestli je to zpusobene Xkama, nebo mysi)
ad2) Nemohu nakonfigurovat jejich prostredi (defaultne je tam widle95,
zkousel jsem na to pouzit i konfiguracni soubory z www.comp.cz/linux
Dojde bud k tomu, ze se mi prepne do standartniho prostredi, ktere taky
nemohu nakonfigurovat, nebo se neustale startuje prostredi Win95.
Jakekoliv zasahy do konfiguracnich souboru se neprojevi.
Diky moc
Jan "Mort" Kebrle