Srovnani GCC a ostatnich pro www.gnu.cz

Jan Hubicka hubicka na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Prosinec 8 13:21:06 CET 1997

Dobry den,
kdyz jsem psal clanek o GCC, udelal jsem jednoduchy benchmark. Mel hlavne
ukazat, ze na tom, co tam pisu alespon neco je a ze uplne nekecam.

Stale ale dostavam dopisy, ze benchmark je spatny, jednostrany a vybec nic
neukazuje (ja jsem toho tak moc ukazat nechtel). A tak zacinam uvazovat
o tom, ze bych udelal poradnejsi a serioznejsi (podle meho nazoru jsem vsechny
benchmarky na nic ale prece jenom neco malo rict muzou). Nenapada vas
nejaky dobry smiseny test prekladacu? (co by netestoval veci jako fopen/fclose,
protoze to nebudu asi moc vsechno testovat na jednom OS) ale veci jako
ruzne smycky a dalsi vypocty?

Honza