X s S3 Trio32 + 2MB

Martin Povolny xpovolny na informatics.muni.cz
Pondělí Prosinec 8 15:43:32 CET 1997

Prival jsem si ma kartu dva svaby tak, ze mam 2M VRAM.
Snazil jsem se tudiz pustit X na 1024x768x16bit. X se mi v tomto rozliseni
pusti, ale vypada to priserne - neco je na obrazovce zdvojeno, neco neni
videt, cele se to vlni a smerem doprava se mi rozchazi misto, kam mys
ukazuje a kde je videt.
Podobny problem jsem mel pri tomto rozliceni uz drive na 8bitech, ale po
spouteni XF86Setup se to spravilo. Tentokrat si uz vazne nevim rady.
Monitor to urcite zvlada - musi to byt nastavenim.
Potesilo by me kdyby mi nekdo jakkoli poradil, nebo pokud ma nekdo stejnou
kartu, aby mi poslal svuj XF86Config.
Diky
	Martin Povolny