RedHat 5.0 ISO9660 image na ftp.fi.muni.cz

Jan Kybic kybic na circhp.epfl.ch
Pondělí Prosinec 8 16:06:04 CET 1997

>Slovnik/Spell-checker?
urcite.

> Co si o tom myslite? Pripadne ktere z navrhovanych casti teto
>distribuce uz existuji v pouzitelne RPM podobe?
Jen poznamka: Nejsem proti RPM, jenom prosim nezapominejme, ze
existuji i jine distribuce nez Redhat, tudiz by bylo vhodne prilozit
minimalne nejakou utilitku (jmeno jsem ted zapomnel:-), umoznujici RPM
alespon rozbalit na ne-RedHat systemu. Samozrejme, ze si to kazdy muze
stahnout z Internetu, ale kdyby uz bylo to CD...

Honza

Jan Kybic <xkybic na sun.felk.cvut.cz>        (Piste mi cesky v ISO-8859-2)
http://cmp.felk.cvut.cz/~kybic/       tel. 42-2-301 88 26]
For PGP key finger kybic na fu.felk.cvut.cz or see my WWW page.