preprocessor

Jiri Lisicky lisicky na datis.cdrail.cz
Pondělí Prosinec 8 16:30:25 CET 1997

On 5 Dec 1997 19:14:16 +0100, in cz.comp.linux Jan Kasprzak wrote:
>Jiri Lisicky pise:

>: Jake utilitky se daji pouzit pro preproces zdrojaku ? Zamerne neuvadim
>: jakeho, jde mi o obecne pouziti.
>:
>: Vim o cpp a m4.
>: cpp je sice staveny na miru C, ale da se pouzit.
>:
>	Pro programy je lepsi cpp (lze pouzit i treba nad assemblerem,
>Perlem nebo X resources).
>
>: m4 je obecny makro preprocessor, ale nejde v nem jednoduse pouzit
> [...]

Ja chci preprocessor pouzit na jazyk, ktery ho nema (informix 4gl) a
zkousim to s cpp, ale ve 4gl je poznamka znak #. Sice jsme to vicemene
rozjeli, ale divam se jeste po necem jinem.

V m4 jsou podminky, ale nejde to pouzit tak pekne jako v cpp. V m4
tusim ta podminka a jeji telo musi byt v zavorkach. Coz se mi ale
vubec nelibi.

S perlem nemam zadne zkusenosti, ale je to myslim si docela velky
balik.
--
        Jiri Lisicky                      CD DATIS Olomouc
e-mail: lisicky na datis.cdrail.cz           Jeremenkova 42